Ahmet Sabancı – Hiçbir Şey Bilmediğin Gibi

Hiçbir Şey Bilmediğin Gibi

 

Seninle ayrıldığımızdan beri çok konuşamadık… daha doğrusu hiç konuşmadık.
Yani ben Tanrıya seslendim senin için ama sen o mesajları büyük bir ihtimalle almadın…
Senden sonra neler mi yaptım?…
ağladım, acı çektim… dostlarla seni çekiştirdim…
dua ettim reiki yaptım, melek kartları çektim…
Seni her gece rüyalarımda bin kere affettim,
sonra her sabah uyanınca bin kere nefret ettim…
Ha… bir de bu kitabı yazdım…
Yani beni soracak olursan iyiyim ama çok değiştim…
yine de bir yanım eksik gibi…
Yani anlayacağın buralarda herşey biraz aynı ama…
Hiçbir şey bilmediğin gibi…

Bir Cevap Yazın

