Samed Behrengi – Yıldız İle Konuşan Bebek

Görsel

Hava alacakaranlıktı. Yıldız sandık odasında oturmuş, Konuşan Bebek’ini de karşısına almış sessiz sessiz konuşuyormuş:

Doğrusunu istersen Tombul Bebek, benim bu dünyada senden başka kimsem yok. Annemi mi diyorssun? Asla hatırlamıyorum.

Komşularımızın dediğine göre babam, annemi boşayalı ve köye babasının yanına göndreli uzun zaman olmuş.
Analığı da sevmiyorum.

Evimize geldiğinden beri babamı da ayırdı benden. Bu evde yapaylnızım. İneğimi de dün kestiler. Benimle arası çok iyiydi. Ben onunla da konuşuyordum.

O da elleri mi yalayıp bana sütünden veriyordu. Beni gözler önünde görmeyince, sütünün sağılmasına kimseye izin vermiyordu. Küçükten beri bizim evdeydi.

Bir Cevap Yazın

